Klantenpaneel

Sluiten

Hieronder kunt u inloggen op het klantenpaneel.

Wachtwoord vergeten?
Knoth's klantenpaneel maakt gebruik van een beveiligde SSL verbinding.

SLA

Al onze dedicated servers zijn voorzien van een Best Effort Service Level Agreement (SLA 0). Dit betekend dat wij ons netwerk 24/7/365 monitoren op eventuele storingen en indien noodzakelijk actie ondernemen.

Er zijn natuurlijk altijd omstandigheden waarin u als klant meer zekerheid wenst, dit bieden wij dan ook aan onder de naam SLA.

Service Level Agreement Garantie

Standaard hanteren wij de zogenaamde best effort reactie tijd. Wanneer er zich een storing voor doet zullen wij het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Echter komt u bij best effort altijd onderaan de lijst terecht. Sommige klanten vinden het prettig als er sneller dan wel onmiddelijk gereageerd word op een storing. Dit kunt u met een SLA overeenkomst contractueel laten vastleggen. In onderstaande tabel treft u de mogelijkheden welke wij u kunnen bieden met de daarbij behorende prijzen.

Service Level Agreement

Orderdeel SLA - 0 SLA - 1 SLA - 2 SLA - 3
Reactietijd Best effort 12 uur 6 uur 3 uur
Hardware ok ok ok ok
Software ok ok ok ok
Prijs per maand Standaard € 30,00 € 40,00 € 50,00

Service en onderhoud

Bij alle SLA vormen heeft u standaard service en onderhoud, wij voeren updates en patches uit van het operating system. Hiervoor dienen wij wel te beschikken over uw inloggegevens voor de root om deze updates en patches uit te voeren.

Afsluiten SLA

U kunt per e-mail een SLA overeenkomst afsluiten.

Hulp of advies nodig?